طراحــی و تولیــد نرم افــزار

سیستم جامع خدمات مشترکین توزیع برق_فرازمان

صنعت برق به عنوان یکی از ارکان اقتصادی، نقشی اساسی در رفاه اجتماعی و رشد اقتصادی کشور دارد و شرکت مهندسی یلدا بواسطه سیستم جامع خدمات مشترکین_ فرازمان  farazmanدر چهارمین مرحله فرآیند این صنعت، یعنی رساندن انرژی برق به مشترکین و خدمات پس از آن، نقشی پررنگ و با اقتدار دارد. سیستم جامع خدمات مشتركين، مجموعه اي یکپارچه از نرم افرارهاي پويا و مرتبط در حوزه خدمات مشتركين و لوازم اندازه گیری شركت های توزيع نیروی برق است که با پوشش سيستم های مرتبط و تعريف فرآيندهای خدماتی، باعث سرعت، سهولت و افزايش كيفيت خدمت رسانی غیر حضوری به مشترکین برق مي گردد.

ادامه

مدیریت اطلاعات فریار

در عصر اطلاعات، مدیران قدرتمند، مدیران مطلع هستند و سیستم مدیریت اطلاعات و گزارش هایی که ارائه می دهد سبب تمایز یک مجموعه با سایرین می گردد. بدیهی است کسب و کارهای چابک، مجهز به سیستم مدیریت اطلاعات پویایی هستند که دو اقدام ضروری بر اساس خروجی شان انجام می شود، اول : بهترین تصمیم گیری ها در بهترین زمان توسط مدیران و دوم : بهبود عملکرد کارکنان. سیستم مدیریت اطلاعات MIS  فریار توسط تیم فریار و در شرکت مهندسی یلدا، طراحی و تولید شده است تا به مدد دقت و صحت اطلاعاتی که ارائه می دهد، توانمندی مدیران را در اخذ تصمیمات اصولی و مبتنی بر تفکر تحلیلی، افزایش دهد. همچنین با ارائه ی اطلاعات مرتبط با هر واحد سازمانی،  سبب ارتقاء دقت و مسئولیت پذیری آن تیم  می گردد.

ادامه

دیجیتال مارکتینگ یلدا

بیش از 89%  از کاربران،  بخش عمده ای از وقت و توجه خود را صرف حضور آنلاین می کنند و همین امر فرصت مناسبی را فراهم آورده است تا کسب و کارها بتوانند، محصول و یا خدمات خود را از طریق کانال های ارتباطی آنلاین به مخاطب هدف معرفی کنند. هر چه شناخت کسب و کار از مخاطب بیشتر و توصیف از جنسیت، سن، علایق، سطح اقتصادی، الگوی مصرف و سایر عوامل تاثیر گذار او دقیق تر باشد، شانس اینکه در مرکز توجه مشتریان قرار بگیرید بیشتر است و این همان نقطه ای است که ما و شما را در مسیر بازاریابی آنلاین قرار می دهد.

ادامه

ویدایار

وب سایت ویدایار با هدف ایجاد بستری مناسب برای سرعت و سهولت دستیابی کسانی که به دنبال یافتن کتاب مناسب برای مطالعه هستند، طراحی و پیاده سازی شده است تا نویسندگان، مترجمان و ناشران بتوانند بر اساس نظرات و آمار به دست آمده از سایت ویدایار، موضوعات هوشمندانه تری را برای تالیف، ترجمه و نشر کتاب خود انتخاب نمایند. در وب سایت ویدایار، فروشگاه های کتاب به کاربر نمایش داده می شوند.

ادامه

پرچم یلدا بر فراز پایتخت با استقرار سیستم جامع خدمات مشترکین-فرازمان در تهران بزرگ

فرازمان در تهران بزرگ

با افتخار، استقرار سیستم جامع خدمات مشترکین _ فرازمان را در بزرگترین شرکت توزیع نیروی برق کشور به لحاظ تعداد مشترکین (4/5 میلیون نفر مشترک)، اعلام می داریم و یکدل و یکصدا می گوییم: قلمرو خدمت رسانی ما به وسعت ایران است.
با این رخداد شرکت یلدا در بین پروایدرها رکورد دار بیشترین تعداد مشترک خواهد بود.