بازاریابی و فروش
دنیای امروز، دنیای تحولات سریع و گسترده در تمام ابعاد است. حال و هوای امروزِ تجارت نشان از جهانی شدن آن دارد و این فرایند منجر به حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفیت های مختلف تجاری شده است. با پذیرش تغییر به عنوان تنها اصل ثابت در دنیای تجارت، فعالیت و رقابت، آنچه به یقین می توان گفت این است که تنها سازمانی می تواند به این موجِ شتابانِ فراگیر، بپیوندد و در صحنه رقابت، پیشگام باشد و از فرصت های کسب و کار، به سود خود بهره ببرد، که تمام پیکره و بخش های مختلف آن، آگاه به شرایط پیرامون، به گونه ای هدفند و یکپارچه به سمت جلو، در حرکت باشد. در این راستا، عرصه فروش شرکت مهندسی یلدا هم به عنوان بخشی مستقل و هم پیکره پویای سازمان، همگام باتغییرات، نه فقط به عنوان انتهایی ترین عملیات بازاریابی در یک معامله،که به عنوان شروع کننده یک رابطه بلندمدت و عمیق با مشتریان گام بر می دارد .
با این تفکر، مشتری، سرمایه اصلی و مشتری مداری، نقطه عطف تمام فعالیت های ما در عرصه فروش و بازاریابی شرکت مهندسی یلدا است.
اهداف فروش:
شفافیت و صداقت با مشتریان در گفتار و عمل
تشخیص نیاز مشتریان و مرتفع کردن آن با ارائه یک راه حل مناسب
کمک به بهبود سودآوری مشتریان به نحوی که گویی در " سودآوری شریک "هستیم
جلب رضایتمندی مشتریان
ایجاد اعتماد و وفاداری در مشتریان
افزایش سود
افزایش سهم بازار
پیشی گرفتن از رقبا
استراتژی فروش:
- تنوع و تازگی با رعایت اصل کیفیت، امنیت و چالاکی محصولات
- توزیع سریع و وسیع محصولات و خدمات
- ارائه خدمات پس از فروش به موقع و با کیفیت، نظیر نصب و آموزش کاربری
- پاسخگویی به سوالات، اشکالات و ارتباط مستمر با مشتریان با استفاده از تمامی کانال های ارتباطی
- معرفی به روز نسخه های جدید
- اعلام قیمت های خرید و اعلام شرایط جدید خرید
- ایجاد نمایندگی و افزایش توزیع کنندگان
- شناسایی نیاز خاص مشتری جهت اقدام به تولید نرم افزار سفارشی
- نظر سنجی در خصوص محصولات و عملکرد تیم