بازاریابی و فروش

دنیای امروز، دنیای تحولات سریع و گسترده در تمام ابعاد است. حال و هوای امروزِ تجارت نشان از جهانی شدن آن دارد و این فرایند منجر به حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفیت های مختلف تجاری شده است. با پذیرش تغییر به عنوان تنها اصل ثابت در دنیای تجارت، فعالیت و رقابت، آنچه به یقین می توان گفت این است که تنها سازمانی می تواند به این موجِ شتابانِ فراگیر، بپیوندد و در صحنه رقابت، پیشگام باشد و از فرصت های کسب و کار، به سود خود بهره ببرد، که تمام پیکره و بخش های مختلف آن، آگاه به شرایط پیرامون، به گونه ای هدفند و یکپارچه به سمت جلو، در حرکت باشد. در این راستا، عرصه فروش شرکت مهندسی یلدا هم به عنوان بخشی مستقل و هم پیکره پویای سازمان، همگام باتغییرات، نه فقط به عنوان انتهایی ترین عملیات بازاریابی در یک معامله،که به عنوان شروع کننده یک رابطه بلندمدت و عمیق با مشتریان گام بر می دارد .

 با این تفکر، مشتری، سرمایه اصلی و مشتری مداری، نقطه عطف تمام فعالیت های ما در عرصه  فروش و بازاریابی شرکت مهندسی یلدا است.

اهداف فروش:

شفافیت و صداقت با مشتریان در گفتار و عمل

تشخیص نیاز مشتریان و مرتفع کردن آن با ارائه یک راه حل مناسب

کمک به بهبود سودآوری مشتریان به نحوی که گویی در " سودآوری شریک "هستیم

جلب رضایتمندی مشتریان

 ایجاد اعتماد و وفاداری در مشتریان

  افزایش سود

  افزایش سهم بازار

  پیشی گرفتن از رقبا

استراتژی فروش:

  • تنوع و تازگی با رعایت اصل کیفیت، امنیت و چالاکی محصولات
  • توزیع سریع و وسیع محصولات و خدمات
  • ارائه خدمات پس از فروش به موقع و با کیفیت، نظیر نصب و آموزش کاربری
  • پاسخگویی به سوالات، اشکالات و ارتباط مستمر با مشتریان با استفاده از تمامی کانال های ارتباطی
  • معرفی به روز نسخه های جدید
  • اعلام قیمت های خرید و اعلام شرایط جدید خرید
  • ایجاد نمایندگی و افزایش توزیع کنندگان
  • شناسایی نیاز خاص مشتری جهت اقدام به تولید نرم افزار سفارشی
  • نظر سنجی در خصوص محصولات و عملکرد تیم

طراحی و پیاده سازی توسط : شرکت فنی و مهندسی یلدا