طراحــی و تولیــد نرم افــزار

سیستم جامع خدمات مشترکین توزیع برق_فرازمان

صنعت برق به عنوان یکی از ارکان اقتصادی، نقشی اساسی در رفاه اجتماعی و رشد اقتصادی کشور دارد و شرکت مهندسی یلدا بواسطه سیستم جامع خدمات مشترکین_ فرازمان  farazmanدر چهارمین مرحله فرآیند این صنعت، یعنی رساندن انرژی برق به مشترکین و خدمات پس از آن، نقشی پررنگ و با اقتدار دارد. سیستم جامع خدمات مشتركين، مجموعه اي یکپارچه از نرم افرارهاي پويا و مرتبط در حوزه خدمات مشتركين و لوازم اندازه گیری شركت های توزيع نیروی برق است که با پوشش سيستم های مرتبط و تعريف فرآيندهای خدماتی، باعث سرعت، سهولت و افزايش كيفيت خدمت رسانی غیر حضوری به مشترکین برق مي گردد.

ادامه

مدیریت اطلاعات فریار

در عصر اطلاعات، مدیران قدرتمند، مدیران مطلع هستند و سیستم مدیریت اطلاعات و گزارش هایی که ارائه می دهد سبب تمایز یک مجموعه با سایرین می گردد. بدیهی است کسب و کارهای چابک، مجهز به سیستم مدیریت اطلاعات پویایی هستند که دو اقدام ضروری بر اساس خروجی شان انجام می شود، اول : بهترین تصمیم گیری ها در بهترین زمان توسط مدیران و دوم : بهبود عملکرد کارکنان. سیستم مدیریت اطلاعات MIS  فریار توسط تیم فریار و در شرکت مهندسی یلدا، طراحی و تولید شده است تا به مدد دقت و صحت اطلاعاتی که ارائه می دهد، توانمندی مدیران را در اخذ تصمیمات اصولی و مبتنی بر تفکر تحلیلی، افزایش دهد. همچنین با ارائه ی اطلاعات مرتبط با هر واحد سازمانی،  سبب ارتقاء دقت و مسئولیت پذیری آن تیم  می گردد.

دیجیتال مارکتینگ یلدا

بیش از 89%  از کاربران،  بخش عمده ای از وقت و توجه خود را صرف حضور آنلاین می کنند و همین امر فرصت مناسبی را فراهم آورده است تا کسب و کارها بتوانند، محصول و یا خدمات خود را از طریق کانال های ارتباطی آنلاین به مخاطب هدف معرفی کنند. هر چه شناخت کسب و کار از مخاطب بیشتر و توصیف از جنسیت، سن، علایق، سطح اقتصادی، الگوی مصرف و سایر عوامل تاثیر گذار او دقیق تر باشد، شانس اینکه در مرکز توجه مشتریان قرار بگیرید بیشتر است و این همان نقطه ای است که ما و شما را در مسیر بازاریابی آنلاین قرار می دهد.

ادامه

ویدایار

وب سایت ویدایار با هدف ایجاد بستری مناسب برای سرعت و سهولت دستیابی کسانی که به دنبال یافتن کتاب مناسب برای مطالعه هستند، طراحی و پیاده سازی شده است تا نویسندگان، مترجمان و ناشران بتوانند بر اساس نظرات و آمار به دست آمده از سایت ویدایار، موضوعات هوشمندانه تری را برای تالیف، ترجمه و نشر کتاب خود انتخاب نمایند. در وب سایت ویدایار، فروشگاه های کتاب به کاربر نمایش داده می شوند.

ادامه

مدیران برای تصمیم گیری صحیح و دست یابی به اهدافی که برای سازمان خود تعیین کرده اند، نیازمند اطلاعات درست و دقیق از سازمان هستند. هرچه صحت این اطلاعات بیشتر باشد، آنها با اطمینان بیشتر و ریسک کمتر می توانند به تصمیم گیری و برنامه ریزی بپردازند. با آگاهی از این مهم، تجربه و تخصص تیم فریار، منجر به خلق مجموعه سیستم های مدیریت اطلاعات MIS فریار گردید. ابزار توانمند مدیریتی که منبعی از اطلاعات معتبر، دقیق و ارزشمند را در زمان مناسب در اختیار مدیران و منابع انسانی قرارمی دهد و نقطه اتکای آنان در اخذ تصمیمات صحیح و عملکرد صحیح است.

تیم فریار، از یک ایده تا خلق محصول

تیم فریار، در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در حوزه توسعه و تحقیق، برنامه نویسی و پشتیبانی آغاز کرد. تمرکز اصلی این تیم، خلق ارزش با طراحی و تولید محصولی است که اطلاعات لازم و مرتبط با سازمان را در اختیار مدیران و کارکنان قرار دهد و توانمندی سازمان را از لحاظ تکنولوژی و منابع انسانی، بهبود ببخشد.

سیستم مدیریت اطلاعات فریار با حفظ امنیت و محرمانگی اطلاعات، زمینه  اشتراک اطلاعاتی نظیر  نرخ تولید، آمار و ارقام مربوط به کیفیت محصول و یا خدمات، بازخوردهای مشتری، وضعیت بازار و رقبا، چالش ها و نقاط ضعف و قوت سازمان را فراهم کرده است و ضمن افزایش قدرت آنالیز، پایش و در نهایت تصمیم‌گیری مدیران و سرپرستان،  سبب ایجاد فضایی از اعتماد و اطمینان در میان پرسنل شده و به آنان کمک می کند تا در یک محیط کاری سالم و شفاف، وظایف خود را با آگاهی و دقت عمل بیشتری انجام دهند، زیرا منابع انسانی مطلع در سازمان، عملکردشان بهتر و انگیزه شان قوی تر است .

نکته قابل توجه اینکه سیستم مدیریت اطلاعات فریار پس از دو سال پیاده سازی در شرکت مهندسی یلدا، با کسب نتایج کمی و کیفی مورد انتظار مدیر مجموعه یلدا و تایید ایشان، مجوز ارائه به سایر مدیران و مجموعه ها را دریافت کرده است. اولین بهره برداری از این پلتفرم در سال 1398 و برای شرکت مهندسی یلدا صورت گرفت و پس از کسب دستاوردهای مثبت و اثربخش آن نظیر کاهش ۷ درصدی هزینه های پیاده سازی و نیز افزایش ۲۰ درصدی کارایی و اثربخشی کل مجموعه اعم از منابع انسانی و سازمان، در تیرماه ۱۴۰۰ به بازار عرضه شد تا سایر مدیران نیز از نتایج مثبت آن بهره مند گردند. تاکنون نسخه های متعددی از سیستم مدیریت اطلاعات فریار در سازمان های متوسط و بزرگ در حال بهره برداری است. سیستم مدیریت اطلاعات فریار امکان برقراری ارتباط با سایر نرم افزارهای موجود در سازمان را داشته و  امکان انتخاب کل سیستم های مجموعه MIS و یا خرید هر کدام سیستم های آن به صورت مستقل وجود دارد.

مجموعه سیستم های مدیریت اطلاعات فریــار