سامانه حامی به شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام راه یافت

Remove Widget
[widget:گالری تصاویر8]

 

سامانه بازرسی و رسیدگی به شکایات_حامی، پس از معرفی و ارائه، با حضور نماینده محترم شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در محل شرکت، پس از رایزنی، تبادل نظر وتوافق در خصوص خرید، به  استان ایلام راه یافت.

در همین راستا، مدیر واحد روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام، جناب آقای غلامرضا رضایتی، خبر نصب و راه اندازی سامانه الکترونیک رسیدگی به  درخواست و شکایات_ حامی را رسانه ای کرد.

وی افزود: در راستای اهتمام به مقوله تکریم ارباب رجوع، شفاف سازی و صیانت از حقوق شهروندی، جلب اعتماد و افزایش رضایتمندی ایشان، دفتر روابط عمومی اقدام به عقد قرارداد جهت راه اندازی این سامانه‌نمود و به تا مشترکین بتوانند از این طریق، شکایات خود را بصورت غیر حضوری، ثبت و پیگیری نمایند وی اظهار داشت:

ساماندهی و نظام مند نمودن ثبت،پیگیری و رسیدگی به در خواست و شکایات

ارتقاء نظام سلامت اداری

عدم اعمال سلیقه شخصی در رسیدگی به شکایات

یکسان بودن فرایند بررسی برای همه

عدم نیاز به مراجعه حضوری ارباب رجوع و صرفه جویی در زمان و هزینه ایشان

آگاهی مدیران از مشکلات و معضلات شرکت

ارزیابی عملکرد واحدهای مختلف سازمان

و نیل به سمت دولت الکترونیک از دیگر محسنات اجرای این پروژه می باشد

دبیر شورای اطلاع رسانی شورای انسجام بخشی مدیران شرکت های وابسته وزارت نیرو در استان ایلام تصریح کرد: ثبت شکایت از طریق لینکی که بر روی وب سایت شرکت بارگذاری خواهد شد قابل انجام ‌است و این امکان ‌را برای مشترکین فراهم خواهد آورد که چرخه شکایت خود را در سیستم رویت نمایند.

سامانه حامی، در شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام، جامک نامگذاری و اختصاصی شده است.

جامک در زبان کردی به معنی "آیینه" است و عملکرد این سامانه را که  انعکاسی از مشکلات مردمی و پیگیری دلسوزانه مسئولین بوده، تمام و کمال، تبیین می کند و زمینه را برای همراهی، همدلی و نزدیکی بیش از پیش مردم قدر شناس و مسئولین خدمتگزار شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام فراهم می آورد.

امتیازی ثبت نشده است

طراحی و پیاده سازی توسط : شرکت فنی و مهندسی یلدا