بازاریابی و فروش

دنیای امروز ، دنیای تحولات سریع و گسترده در تمام ابعاد است. حال وهوای امروز تجارت نشان از جهانی شدن آن دارد و این فرایند منجر به حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفیت های مختلف تجاری شده است. با پذیرش تغییر به عنوان تنها اصل ثابت در دنیای تجارت، فعالیت و رقابت، آنچه به یقین می توان گفت این است که تنها سازمانی می تواند به این موج شتابان فراگیر، بپیوندد و در صحنه ی رقابت پیشگام باشد و از فرصت های کسب و کار، به سود خود بهره ببرد که تمام پیکره و بخش های مختلف آن، آگاه به شرایط پیرامون، به گونه ای هدفند و یکپارچه به سمت جلو، در حرکت باشد. در این راستا، همپای تجارت، عرصه ی فروش شرکت مهندسی یلدا هم به عنوان بخشی مستقل و هم پیکره پویای سازمان همگام باتغییرات، نه به عنوان انتهایی ترین عملیات بازاریابی در یک معامله،که در عین حال شروع یک رابطه بلندمدت با مشتریان است. با این تفکر، مشتری، سرمایه اصلی شرکت و مشتری مداری، نقطه عطف تمام فعالیت های ما به ویژه در عرصه فروش، محسوب می گردد.

اهداف فروش:

  • جذب و جلب رضایتمندی مشتریان
  • ایجاد اعتماد و وفاداری در مشتریان
  • افزایش سود
  • افزایش سهم بازار
  • پیشی گرفتن از رقبا

استراتژی فروش:

  • تنوع ، تازگی و افزایش کیفیت محصولات
  • توزیع سریع و وسیع محصولات و خدمات
  • آموزش کاربری و ارتباط مستمر با مشتری
  • معرفی به روز نسخه های جدید
  • اعلام قیمت های خرید و اعلام شرایط جدید خرید
  • ایجاد نمایندگی و افزایش توزیع کنندگان
  • شناسایی نیاز خاص مشتری جهت اقدام به تولید نرم افزار سفارشی

کاتالوگ محصولات

از زبان مشتریان

طراحی و پیاده سازی توسط : شرکت فنی و مهندسی یلدا