واحد پشتیبانی شرکت مهندسی یلدا  با نوآوری و ابتکار عمل در کار، دقت و پشتکار در پیگیری امور، آموزش و پشتیبانی همه جانبه در زمینه کاربری، پاسخگویی از طریق سریع ترین راه های ارتباطی نظیر تلفن،گفت‌وگوی آنلاین، ایمیل ویا حضور در محل، در جهت رضایتمندی کاربران، به طور جدی در تلاش است.نظر به حساسیت ویژه مدیریت مجموعه نسبت به کیفیت کار این واحد، کارشناسان توانمند وکارآزموده واحد پشتیبانی تحت نظارت مستقیم مدیریت و با ارائه گزارش کار روزانه از خدمات پشتیبانی خود به ایشان، با جدیت و اهتمام، کار پشتیبانی را به نحو احسن انجام می دهند و تامین امنیت فکری کاربران در اولویت کاریشان قرار دارد.

ارسال تیکت و پشتیبانی

تیکت یک سیستم ساماندهی جهت ارسال درخواست شما به یک بخش خاص است تا کارشناسان بخش مربوطه، درخواست را پیگیری و پاسخ دهند. شما می توانید با استفاده از این بخش، درخواست های خود را ارسال و پیگیری نمایید. همچنین چنانچه عضو سیستم باشید، تیکتهای ارسال شده این بخش، در پنل کاربری نیز قابل مشاهده خواهند بود.

خدمات و سرویس های پشتیبانی

شرکت فنی مهندسی یلدا

نظر سنجی

 شرکت مهندسی یلدا درنظر دارد گام بلندی در راستای جلب رضایتمندی شما کاربر گرامی بردارد. با ارائه نظر کارشناسی و پیشنهاد سازنده، در مسیر ارتقاءکیفیت محصولات و ارائه خدمات ارزنده به خود، ما را یاری نمایید.

طراحی و پیاده سازی توسط : شرکت فنی و مهندسی یلدا