تولید محصول
شرکت مهندسی یلدا، همگام و همسو با نیاز مشتری و استفاده از تکنولوژیهای روز دنیا محصولات نرم افزاری خود را با ویژگیهای اساسی نظیر سازگاری، سرعت و چالاکی، سهولت و سادگی کاربری، انعطاف و اندازه پذیری، امنیت و رفع نیازهای منحصر به فرد ارایه می نماید.
محصولات
-
دنیای کسب و کار امروز، مدیران کاردانی را در صف اول رقابت خود دارد که به اهمیت و ضرورتDigitalMarketing پی برده اند و در این راستا طراحی یک وبسایت یا فروشگاه مجازی را برای معرفی محصولات خود در تمام ساعات شبانه، در اولویت استراتژی های خود قرار داده اند. تیم CMS شرکت مهندسی یلدا، با درک دغدغه های شما در طراحی وب سایت، از طریق سایت ساز فرادید که اختصاصا توسط شرکت مهندسی یلدا و با بیش از 100 نوع ماژول طراحی و تولید شده، رونق کسب و کارتان را تضمین می نماید.
-
سامانه ارتباطی سما تمامی ابزارهای ارتباطی ضروری و پرکاربرد نظیر تماس های تلفنی، پنل پیامک، پخش پیام صوتی، فاکس و پست الکترونیکی را به صورت متمرکز با قابلیت دسترسی سریع و آسان، یکجا به کاربر ارائه می دهد و بستر مناسبی است برای عملی ساختن تمامی انتظارات ارتباطی کاربران .این سامانه حکم نیروی انسانی زبده و کارآمدی را دارد که وظایف برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی خود را با صرف کمترین زمان و هزینه به گونه ای منظم و قابل گزارش، انجام می دهد.
انتخاب سما پلی ارتباطی است که مسیر ارتباطات را برای مدیران و کاربران کوتاه می کند.
-
سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات فریار، مجموعه ای از سیستم های مربوط به بخش های مختلف سازمانی شامل مدیریت ، فروش، مالی، بازرگانی، اداری و منابع انسانی، تولید و پشتیبانی می باشد. این مجموعه جهت مدیریت موثرتر کلیه بخش های شرکت های دولتی ، خصوصی و شرکت های با سیاست پروژه محور، در مقیاس متوسط و بزرگ پایه ریزی شده است و بصورت سرویس های ابری در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
-
نظر به وظایف ارزشمند و خطیر شرکت های توزیع برق مبنی بر تامین و ارائه خدمات برق پایدار، مستمر و مناسب همچنین خدمت به مردم و فرهنگ پاسخگویی بهنگام و همراه با ادب و احترام به ارباب رجوع که از بسترهای تعالی شرکتهای مذکور و به عنوان یکی از اصول اساسی ذکر شده در منشور اخلاقی آنان محسوب می شود و به استناد ماده 25 قانون ارتقاءسلامت نظام اداری و مقابله با فساد، مصوب مجلس شورای اسلامی مبنی بر لزوم بازنگری و مهندسی مجدد سامانه پاسخگویی به شکایات و دریافت شکایات به صورت غیر حضوری، نیاز به «سامانه جامع رسیدگی به شکایات» به عنوان یک ضرورت، اهمیت می یابد.