تولید محصول

شرکت مهندسی یلدا، همگام و همسو با نیاز مشتری و استفاده از تکنولوژی­های روز دنیا محصولات نرم افزاری خود را با ویژگی­های اساسی نظیر سازگاری، سرعت و چالاکی، سهولت و سادگی کاربری، انعطاف و اندازه پذیری، امنیت و رفع نیازهای منحصر به فرد ارایه می ­نماید.

محصولات

  • دنیای کسب و کار امروز، مدیران کاردانی را در صف اول رقابت خود دارد که به اهمیت و ضرورتDigitalMarketing پی برده اند و در این راستا طراحی یک وبسایت یا فروشگاه مجازی را برای معرفی محصولات خود در تمام ساعات شبانه، در اولویت استراتژی های خود قرار داده اند. تیم CMS شرکت مهندسی یلدا، با درک دغدغه های شما در طراحی وب سایت، از طریق سایت ساز فرادید که اختصاصا توسط شرکت مهندسی یلدا و با بیش از 100 نوع ماژول طراحی و تولید شده، رونق کسب و کارتان را تضمین می نماید.

    ادامه

  • سامانه ارتباطی سما تمامی ابزارهای ارتباطی ضروری و پرکاربرد نظیر تماس های تلفنی، پنل پیامک، پخش پیام صوتی، فاکس و پست الکترونیکی را به صورت متمرکز با قابلیت دسترسی سریع و آسان، یکجا به کاربر ارائه می دهد و بستر مناسبی است برای عملی ساختن تمامی انتظارات ارتباطی کاربران .این سامانه حکم نیروی انسانی زبده و کارآمدی را دارد که وظایف برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی خود را با صرف کمترین زمان و هزینه به گونه ای منظم و قابل گزارش، انجام می دهد.

    انتخاب سما پلی ارتباطی است که مسیر ارتباطات را برای مدیران و کاربران کوتاه می کند.

    ادامه

  • سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات فریار، مجموعه ای از سیستم های مربوط به بخش های مختلف سازمانی شامل مدیریت ، فروش، مالی، بازرگانی، اداری و منابع انسانی، تولید و پشتیبانی می باشد. این مجموعه جهت مدیریت موثرتر کلیه بخش های شرکت های دولتی ، خصوصی و شرکت های با سیاست پروژه محور، در مقیاس متوسط و بزرگ پایه ریزی شده است و بصورت سرویس های ابری در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

    ادامه

  • طرح جامع خدمات مشترکین مجموعه ای از نرم افرارهای پویا و مرتبط در حوزه خدمات مشترکین و لوازم اندازه ­گیری شرکت­های  توزیع نیروی برق می باشد. این طرح با پوشش سیستم های مرتبط و تعریف فرآیندهای خدماتی قابل ارایه به مراجعین، باعث سهولت و افزایش کیفیت خدمت رسانی به مراجعین می گردد. 

    ادامه...

  • سیستم صدور صورتحساب-بیلینگ جهت محاسبه صورتحساب برق مصرفی مشترکین عادی و دیماندی شرکت های توزیع نیروی برق تهیه شده است.

    ادامه...

  • مامورین تشخیص در برگیرنده کلیه عملیات مربوط به ، ایجاد فایل قرائت، خواندن فایل قرائت، زمانبندی  قرائت ها، ثبت دستی قرائت، کلیه عملیات مربوط به گزارشات(ثبت دستی، ثبت شناسایی جدید و... می باشد.

    ادامه...

  • در سیستم وصول مطالبات، بدهی هر مشترک به صورت ورودی از سیستم های مبدا (به عنوان مثال: بیلینگ) دریافت می شود و طی یک فرآیند متناسب با کد طبقه بندی (خوش حسابی) اشتراک مطابق برنامه زمان بندی از پیش تعریف شده، تا مرحله حصول نتیجه پیگری می شود.

    ادامه...

  • این سیستم پوشش دهنده تمامی عملیات مربوط به مغایرت گیری مالی برای حساب­های فروش انرژی، واگذاری انشعاب، برق های موقت و حساب خدمات پس از فروش در حوزه خدمات مشترکین و حوزه مالی می ­باشد .

    ادامه...

  • این سیستم در بردارنده تمامی عملیات مربوط به فرآیندهای واگذاری انشعاب و خدمات پس از فروش برق دایم و موقت شامل 32 فرآیند می­باشد.

    ادامه...

  • مراحلی از فرآیندهای واگذاری انشعاب و خدمات پس از فروش که در حوزه لوازم اندازه گیری انجام می­ گیرد در این سیستم به عنوان اولین زیرسیستم لوازم اندازه گیری پوشش داده می­شود.

    ادامه...

  • این زیر سیستم به عنوان دومین زیرسیستم لوازم اندازه­ گیری دربرگیرنده کلیه عملیات مربوط به تست کنتوردر حوزه لوازم اندازه گیری می­باشد. عملیات مربوط به این زیر سیستم شامل تقاضای تست کنتور، ثبت نتیجه تست کنتور درمحل و بررسی نتیجه تست در محل می­باشد.

    ادامه...

  • این زیر سیستم شامل ­کلیه عملیات ثبت، انجام مراحل و پیگیری درخواست آزمایش کنتور می باشد. ثبت درخواست آزمایش به 2 طریق امکان پذیر است : طریق اول زمانی است که یک کنتور در محل برکنار شود و یا معیوب بودن آن توسط  مامور تست گزارش گردد.

    ادامه...

  • این سیستم شامل عملیات برآورد مصرف انرژی برای برق­های فاقد اشتراک و دارای اشتراک بر اساس دستورالعمل توانیرمی­باشد.

    ادامه...

  • هدف از ایجاد این زیر سیستم تجمیع و یکپارچه سازی بایگانی اسناد و مدارک و پرونده ها در حوزه خدمات مشترکین توزیع نیروی برق برای درخواست­های خدمات و پرونده های مشترکین،به همراه امکان مشاهده در تمامی  زیر سیستم  ها و ویرایش متمرکز آنها می باشد.

    ادامه...

  • توسط سایت خدمات مشترکین؛ متقاضیان و مشترکین برق می­­توانند از خدمات غیر حضوری بهره مند شوند. خدمات ارایه شده را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

    ادامه...

  • نظر به وظایف ارزشمند و خطیر شرکت های توزیع برق مبنی بر تامین و ارائه خدمات برق پایدار، مستمر و مناسب همچنین خدمت به مردم و فرهنگ پاسخگویی بهنگام و همراه با ادب و احترام به ارباب رجوع که از بسترهای تعالی شرکتهای مذکور و به عنوان یکی از اصول اساسی ذکر شده در منشور اخلاقی آنان  محسوب می شود و به استناد ماده 25 قانون ارتقاءسلامت نظام اداری و مقابله با فساد، مصوب مجلس شورای اسلامی مبنی بر لزوم بازنگری و مهندسی مجدد سامانه پاسخگویی به شکایات و دریافت شکایات به صورت غیر حضوری، نیاز به  «سامانه جامع رسیدگی به شکایات» به عنوان یک ضرورت، اهمیت می یابد.

    ادامه...

  • این سیستم برای مکانیزه نمودن عملیات خدمات لوازم اندازه گیری (حذف فرم کاغذی) طراحی و پیاده سازی شده است که در آن با کمک میز کار (کارتابل) کاربر می­تواند لیست درخواست­های انجام شده و انجام نشده را به تفکیک مشاهده کند.

    ادامه...

  • با استفاده از این سیستم، گوشی موبایل هوشمند و یا تبلت جایگزین هندهلد های قرائت گردیده که علاوه بر ثبت قرائت کنتور قابلیت ها و ویژگی ها دیگری مانند ثبت مکان قرائت، قرائت خودکار از طریق پروب، ثبت گزارش کدهای مشاهده و جزئیات مربوطه به همراه عکس یا فیلم و ... را دارا می باشد.

    ادامه...

  • این سیستم برای مکانیزه نمودن عملیات بازدید از محل (حذف فرم کاغذی) طراحی و پیاده سازی شده است که در آن با کمک میز کار (کارتابل) کاربر می­تواند لیست درخواست­های انجام شده و انجام نشده را به تفکیک مشاهده کند.

    ادامه...

طراحی و پیاده سازی توسط : شرکت فنی و مهندسی یلدا